Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 166 2.5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Дано ти оправят колега. Дали са я презацепвали и какво са ти казали, ние можем само да гадаем, но дано сагата е с щастлив край.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Бахти и щуцерите. Какъв проблем е настанал. Какъв е този сервиз където не могат 6 щуцера да уплътнят или ако трябва да ги махнат и запушат отворите за да подкарат двигателя. Що трябва да го разкарват човека за една капка лепило на майна си райна???

      Колега, най-искрен човешки съвет от мен:

      Бягай надалеч от тези хора. Това са всичко друго но не и техничари!
      Много крайно мнение за хора които не познаваш и съдиш по косвени признаци.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Много крайно мнение за хора които не познаваш и съдиш по косвени признаци.
        Не ми е и нужно да ги познавам за да си направя съответните изводи от хронологията на описаните събития.
        А като изключим моето мнение, на теб нормално ли ти се струва това да не могат да решат такъв елеметарен проблем с уплътняването на щуцерите а го пращат някъде другаде?
        Това е все едно да идеш на гумаджия и той да те прати до София за да ти разхлабят болтовете, щото те не могат.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Много крайно мнение за хора които не познаваш и съдиш по косвени признаци.
          +1 ! ecotronic, хората работят за пари, едва ли са знаели какво ще им дойде на главата с тази, както се разбра нескопосано монтирана уредба.
          1. Тия проблеми "отпосле" едва ли са ги калкулирали хората в цената.
          2. Това, че в последствие ще му ги оправят без пари(щото няма къде да отидат, то е ясно), не означава, че не може да им търси клиентът после рекламации!
          3. По колекторът може да станат много бели в последствие и последните дето са пипали ще са те! Ама никой няма да ги пита кадърно ли е сложена газовата, ще има "А не знам, последно ти лепи тука, колата си вървеше"
          Много е лесно да вадиш мозък, но монетата има 2 страни.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            +1 ! ecotronic, хората работят за пари, едва ли са знаели какво ще им дойде на главата с тази, както се разбра нескопосано монтирана уредба.
            1. Тия проблеми "отпосле" едва ли са ги калкулирали хората в цената.
            2. Това, че в последствие ще му ги оправят без пари(щото няма къде да отидат, то е ясно), не означава, че не може да им търси клиентът после рекламации!
            3. По колекторът може да станат много бели в последствие и последните дето са пипали ще са те! Ама никой няма да ги пита кадърно ли е сложена газовата, ще има "А не знам, последно ти лепи тука, колата си вървеше"
            Много е лесно да вадиш мозък, но монетата има 2 страни.
            Това за парите са кокошкарски работи.
            Аз знам така: Ти си свърши работата както трябва, пък ако трябва и без пари. И на загуба я свърши ако трябва! Веднъж! Нека този клиент да те запомни с хубаво. Ще ти доведе още 10. И ти парите ще си ги избиеш пак.
            Много ви е страх да не се набутате.

            Ти прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Eй това е златното правило на живота!


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Не ми е и нужно да ги познавам за да си направя съответните изводи от хронологията на описаните събития.
              А като изключим моето мнение, на теб нормално ли ти се струва това да не могат да решат такъв елеметарен проблем с уплътняването на щуцерите а го пращат някъде другаде?
              Това е все едно да идеш на гумаджия и той да те прати до София за да ти разхлабят болтовете, щото те не могат.
              Тези които са сложили газовата са големи техничари, струва ми се абсурдно да се лепят щуцери с някакви лепило. Трябва ли в сервиза да разбират и от газови уредби. Слагането на газ съсипва двигателя и колата, никога няма да променя това си мнение, води само до проблеми.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Тези които са сложили газовата са големи техничари, струва ми се абсурдно да се лепят щуцери с някакви лепило. Трябва ли в сервиза да разбират и от газови уредби. Слагането на газ съсипва двигателя и колата, никога няма да променя това си мнение, води само до проблеми.
                Разликата между добрия професионалист и аматьора се състои в това, че първият е способен да импровизира и така да излезе от всяка една ситуация.
                А аматьорът, като се сблъска със ситуация, която я няма в учебника и той е дотам.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #98
                  Като чета разбирам че мислите че проблема е решен вече.Дано е така.Но имам чувството че сагата ще продължи.Дано греша.един разлепен штуцер който обаче си стой плътно в дупката с периферия от няколко милиметра поксипол едва ли ще кара двигателя да гърми като състезателната кола .Ако с зацепването на ремъка е имало проблем се чудя какви поражения ще има по двигателя от това каране по магистралата на тези пет хиляди оборота.Дано се размине и всичко да е наред но може и последствия да има.Но като я съберат знам че сервиза който ще оправи нещата няма да е същия.
                  До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                    Като чета разбирам че мислите че проблема е решен вече.Дано е така.Но имам чувството че сагата ще продължи.Дано греша.един разлепен штуцер който обаче си стой плътно в дупката с периферия от няколко милиметра поксипол едва ли ще кара двигателя да гърми като състезателната кола .Ако с зацепването на ремъка е имало проблем се чудя какви поражения ще има по двигателя от това каране по магистралата на тези пет хиляди оборота.Дано се размине и всичко да е наред но може и последствия да има.Но като я съберат знам че сервиза който ще оправи нещата няма да е същия.
                    Много е вероятно да те омайват с разлепените щуцери за да спечелят малко време за да открият същинската причина. Явно до момента все още не им е ясна.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Това за парите са кокошкарски работи.
                      Аз знам така: Ти си свърши работата както трябва, пък ако трябва и без пари. И на загуба я свърши ако трябва! Веднъж! Нека този клиент да те запомни с хубаво. Ще ти доведе още 10. И ти парите ще си ги избиеш пак.
                      Много ви е страх да не се набутате.

                      Ти прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Eй това е златното правило на живота!
                      Ти прави нещо, което не ти е работа да видиш каква клиентела ще завъртиш Разбираш някои неща и ги споделяш, което е похвално. Някои принципни "истини" обаче нямат нищо общо с реалността Един майстор освен да знае къде да пипне, трябва да знае и къде да не пипа. Едно нещо дето може да ти донесе само негативи, чакай някой да го оцени. От такива дето пипат навсякъде аз лично бягам. Няколко човека познавам дето пипаха всичко навсякъде и я докараха до кривата круша. Много лесно се лепят колектори на V6 из нета.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Не ми е и нужно да ги познавам за да си направя съответните изводи от хронологията на описаните събития.
                        А като изключим моето мнение, на теб нормално ли ти се струва това да не могат да решат такъв елеметарен проблем с уплътняването на щуцерите а го пращат някъде другаде?
                        Това е все едно да идеш на гумаджия и той да те прати до София за да ти разхлабят болтовете, щото те не могат.
                        Елементарен е като някой ти каже какво е било.
                        Понякога точно такива елементарни проблеми се оказват много по-трудни за решаване от доста по-сложни на пръв поглед проблеми.

                        Както се каза, монетата има две страни.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Ти прави нещо, което не ти е работа да видиш каква клиентела ще завъртиш Разбираш някои неща и ги споделяш, което е похвално. Някои принципни "истини" обаче нямат нищо общо с реалността Един майстор освен да знае къде да пипне, трябва да знае и къде да не пипа. Едно нещо дето може да ти донесе само негативи, чакай някой да го оцени. От такива дето пипат навсякъде аз лично бягам. Няколко човека познавам дето пипаха всичко навсякъде и я докараха до кривата круша. Много лесно се лепят колектори на V6 из нета.
                          Само да ти напомня, че говорим за едни щуцери на които резбите не са им уплътнени а не за космически совалки. Какъв "майстор" трябва да си или да не си за да ги оправиш ?

                          Сложно ли е това според теб?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Само да ти напомня, че говорим за едни щуцери на които резбите не са им уплътнени а не за космически совалки. Какъв "майстор" трябва да си или да не си за да ги оправиш ?

                            Сложно ли е това според теб?
                            При положение, че там не се монтират газови уредби, са постъпили правилно
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              При положение, че там не се монтират газови уредби, са постъпили правилно

                              Ако са толкова сигурни, че проблемът идва от пикливите щуцери, ще го споделят със собственика с препоръка да ги затапят (това поне могат да направят) И така да оправят двигателя на бензин. Пък после човекът ще си ходи при газаджията да си оправя бакиите.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Само да ти напомня, че говорим за едни щуцери на които резбите не са им уплътнени а не за космически совалки. Какъв "майстор" трябва да си или да не си за да ги оправиш ?

                                Сложно ли е това според теб?
                                Само да ти напомня, че самият газаджия не е могъл да си оправи бакиите, дето ги слага всеки ден. Някои само чакат някой като теб да пипне това дето са го осрали. После направо ти прехвърлят абонамента, може да станеш много добър в свалянето на колектор за норматив. А там като почнеш да барникаш ден през ден, тук се пукнал, там не знам какво си може и да разгледаш накрая V6 отвътре, ама то е от занаята. Говорим си само за вероятности, не го пожелавам на никой.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X